REGIONY | Obce | MÍSTNÍ STRÁNKY | Firmy | Restaurace | Ubytování | ![]() |
Hlavním důvodem je stav ulice Klicperova, která je úzká a nemá žádné chodníky a je tedy nebezpečná pro chodce. Navíc její délka a sklon mnoho řidičů vyprovokuje k hlubšímu sešlápnutí plynu. Hlavně ty, kteří touto ulici pouze projíždějí jako spojnicí mezi Krkonošskou (Trutnov) a Spojených Národů (Hostinné). Myslím, že místní si na to, že je ulice slepá, poměrně rychle zvykli a snad jim ani nevadí, že autem to musejí objet spodem přes Vorlech. Dalším důvodem je škola, kde je samozřejmě jakékoliv jen trochu možné omezení aut na místě už proto, že je to škola. Navíc nyní, kdy většina rodičů vozí děti autem, se okolí hlavně ráno kolem 8 hodiny stává neprůjezdným parkovištěm.
Nyní v době rekonstrukce se jako tranzitní využívala ulice Nerudova a Vrchlického, které na to jsou dostatečně široké a bezpečné. Myslím, že by bylo dobré toto zachovat. Navrhuji udělat ulici Klicperovu jednosměrnou v opačném směru než je Antonína Wagnera a je na zváženou, zda směry ještě neotočit. Tím se pro spojení od Verdeka na Kocbeře stane trvale výhodnější jet až pod dopravní hřiště a Nerudovou ulicí.
Mapa Podharti v příloze.
Příloha | Velikost |
---|---|
podhart-mapa (2).jpg | 92.75 KB |
Vaše komentáře |